Hotel Przedwiośnie
Hotel Przedwiośnie
Hotel Przedwiośnie
Sprawdź termin
Newsletter

Aktualności o Covid-19

 

Drodzy Goście,

Choć zdrowie i troska o Wasze bezpieczeństwo od zawsze były naszym priorytetem dokładamy wszelkich starań aby Wasz pobyt był wyjątkowy, a potrzeba odpoczynku była jak najbardziej zaspokojona.

Hotel  Przedwiośnie podejmuje działania zgodne z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz WHO podczas funkcjonowania obiektu, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid-19 i zadbać o komfort i  najlepsze samopoczucie wszystkich odwiedzających, gości i członków zespołu w odniesieniu do koronawirusa.

Nasz zespół traktuje zaistniałą sytuację niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy najlepsze praktyki w świadczeniu usług.

Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni. Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w obiekcie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się Covid-19 zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, aby uniknęli Państwo zaskoczenia:

  1. Mierzenie temperatury podczas zameldowania.
  2. Noszenie maseczek w miejscach publicznych hotelu.
  3. Dezynfekcja rąk podczas zameldowania.
  4. Utrzymywanie dystansu 1,5m
  5. Płatność tylko kartą
  6. Śniadania serwowane do stolika
  7. Zamknięty pozostaje basen.
  8. Osoby niezameldowane nie będą wpuszczane na teren obiektu.

Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.

 Codziennie sprawdzamy oficjalne porady od Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia, a także ze Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W hotelu działa powołany zespół ds. Covid-19, by natychmiast reagować zgodnie z wytycznymi. Ponadto codziennie monitorujemy powzięte działania.

DZIAŁANIA PREWENCYJNE HOTELU PRZEDWIOŚNIE

W całym hotelu zorganizowane są punkty dezynfekcji rąk zarówno dla Gości jak i dla personelu.

 Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia obiektu, czyszczenia miejsc publicznych, a także przedmiotów i elementów wysokiego ryzyka, tj. klamki, poręcze, blaty, przyciski wind.

W pokojach dodatkowo dezynfekujemy armaturę łazienkową, wannę, prysznic, toaletę. Specjalnie dezynfekowane są również panele klimatyzacyjne, piloty, telefony, przyciski oświetleniowe, długopisy i ołówki, blaty i stoły, a także uchwyty szafek.

 Poprzez zwiększenie zasobów zespołu zapewniamy najlepszą praktykę w zakresie dezynfekcji pokoi i miejsc publicznych.

Każdy pracownik przeszedł wewnętrze szkolenie, a wszyscy menedżerowie znają procedurę w przypadku zgłoszenia przez Gościa objawów związanych z Covid-19.

Zwracamy się z uprzejmą prośbą poinformować hotel przed przyjazdem w wypadku występujących objawów Covid-19, tj. kaszel, duszności, gorączka lub symptomów grypopodobnych.

W przypadku obaw lub pytań, prosimy o kontakt z Recepcją pod numerem 606-952-897 która dołoży wszelkich starań, aby się Państwem zaopiekować i rozwiać wszelkie wątpliwości.

Z troską o Wasze zdrowie,

Prezes Zarządu

Łukasz Porębski

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Więcej w Polityce prywatności.

OK, zamknij