Drodzy Goście,
Choć zdrowie i troska o Wasze bezpieczeństwo od zawsze były naszym priorytetem dokładamy wszelkich starań aby Wasz pobyt był wyjątkowy, a potrzeba odpoczynku była jak najbardziej zaspokojona.
Hotel Przedwiośnie podejmuje działania zgodne z wytycznymi i zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia oraz WHO podczas funkcjonowania obiektu, aby zminimalizować potencjalną transmisję Covid-19 i zadbać o komfort i najlepsze samopoczucie wszystkich odwiedzających, gości i członków zespołu w odniesieniu do koronawirusa.
Nasz zespół traktuje zaistniałą sytuację niezwykle poważnie, dlatego wdrożyliśmy najlepsze praktyki w świadczeniu usług.
Zwracamy się do Państwa z uprzejmą prośbą o wyrozumiałość i współpracę, abyśmy wszyscy pozostali bezpieczni. Poniżej przedstawiamy praktyki wprowadzone w obiekcie w związku z zapobieganiem rozprzestrzeniania się Covid-19 zgodne z zaleceniami Głównego Inspektoratu Sanitarnego oraz Ministerstwa Zdrowia, aby uniknęli Państwo zaskoczenia:
Bardzo dziękujemy za zrozumienie i odpowiedzialne podejście.
Codziennie sprawdzamy oficjalne porady od Głównego Inspektoratu Sanitarnego, Ministerstwa Zdrowia, a także ze Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W hotelu działa powołany zespół ds. Covid-19, by natychmiast reagować zgodnie z wytycznymi. Ponadto codziennie monitorujemy powzięte działania.
DZIAŁANIA PREWENCYJNE HOTELU PRZEDWIOŚNIE
W całym hotelu zorganizowane są punkty dezynfekcji rąk zarówno dla Gości jak i dla personelu.
Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia obiektu, czyszczenia miejsc publicznych, a także przedmiotów i elementów wysokiego ryzyka, tj. klamki, poręcze, blaty, przyciski wind.
W pokojach dodatkowo dezynfekujemy armaturę łazienkową, wannę, prysznic, toaletę. Specjalnie dezynfekowane są również panele klimatyzacyjne, piloty, telefony, przyciski oświetleniowe, długopisy i ołówki, blaty i stoły, a także uchwyty szafek.
Poprzez zwiększenie zasobów zespołu zapewniamy najlepszą praktykę w zakresie dezynfekcji pokoi i miejsc publicznych.
Każdy pracownik przeszedł wewnętrze szkolenie, a wszyscy menedżerowie znają procedurę w przypadku zgłoszenia przez Gościa objawów związanych z Covid-19.
Zwracamy się z uprzejmą prośbą poinformować hotel przed przyjazdem w wypadku występujących objawów Covid-19, tj. kaszel, duszności, gorączka lub symptomów grypopodobnych.
W przypadku obaw lub pytań, prosimy o kontakt z Recepcją pod numerem 606-952-897 która dołoży wszelkich starań, aby się Państwem zaopiekować i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Z troską o Wasze zdrowie,
Prezes Zarządu
Łukasz Porębski